Sunday, October 14, 2007

Pub-meeting,

121007 klo 19:15
(coming up in english)

On perjantai ja mulla on viimein hirveästi kerrottavaa. Tuntuu ettei tällä viikolla ole tapahtunut mitään, vaikka on varmasti on tapahtunut paljon. Jotenkin kai alan tottua tähän kaikkeen uutuuteen - tai puutumaan. En tiedä. Vieläkin jaksan ihastella arkkitehtuuria, porttikoja, ihmisten ystävällisyyttä ja tutustua uusiin ihmisiin.

Yritän jossain vaiheessa saada tänne kuvia ihmisistä, jotta näette minkälaisia ihmisiä nimien takaa löytyy :) Minulla ainakin on kuvamuisti ja näemmä todella huono nimimuisti, koska viimeaikoina en vaan pysty muistamaan kaikkia tapaamiani ihmisiä. Tai siis muistan, mutten nimiä. Niitä on niin tuhottomasti.

Eilen illalla olin pub-illassa. Ja ei, pappa, en ole kova juhlimaan. Enkä ole kova juomaan. Olen vain kova pitämään hauskaa ja sosiaalisoimaan. Monesti ollaan kavereiden kesken joskus ihmetelty sitä miksi (varsinkin suomalaiset) liittävät pubeihin, baareihin ja klubeihin aina juomisen. Monesti on ilta mennyt hyvin yhden juoman tai sitäkin vähemmän voimalla.

Niin siis, olin eilen siellä ja huomasin miten hyödyllinen internetti taas on. Ennen kuin tulin tänne löysin tieni facebookiin, joka on nimensä mukaisesti vähän niinkuin naamagalleria. Kaikilla on kuvat itsestään ja kaikki kulkevat harvinaisesti ihan oikeasti omalla nimellään. Oikea nimi ja sukunimi. Aivan loistava tapa pitää yhteyttä ihmisiin! Lähetin ESN Padovalle sähköpostia, koska en tiennyt järjestävätkö he vain Erasmus vaihtareille. Sain pari todella mukavaa vastausta ja sen jälkeen Marco ja Giuseppe lisäsivät mut facebookissa kaveriksi. Nyt täällä mut tunnetaan facebookin Millana, joka lähetti SEN sähköpostin :)

Marcolta sain eniten infoa ennen tuloani ja näin hänet yhdessä toimistossa tällä viikolla ekaa kertaa mutta ohimennen. Eilen juteltiin ekaa kertaa. Aivan loistava tyyppi! Jutteli kaikenlaisesta ja sanoi myös, että saan kaksi viikkoa armonaikaa ja sitten hän ei juttele mun kanssa enää englantia. Vain italiaa. Tänään näin hänet ruokalassa: "13 days!" :D Alessandro taas vähän niin kuin ohitti mut ennen kuin lisäsin hänet kaveriksi viikolla facebookissa. Pubissa Alessandra (myös ESN:stä) sanoi, että Alessandro haluaa tavata mut koska ei tajunnut aiemmin, että olen SE Milla :D Huvittavia. Ihan yhtä sähliä kun Suomessakin international tutorit. Kotiin mennessä hymyilin monesti itsekseni ja huomasin, että alan tuntemaan oloni kotoisaksi täällä.

Kämppikset tuli myös käymään hetkeksi, mutta sanoivat että olo on liian ulkomaalainen siellä ;) He he. Pubi oli hauska. Todella pieni ja jossain vaiheessa lämpötila alkoi nousta niin koville numeroille, että pubin ulkopuolella oli toiset bileet. Varmasti yhtä paljon ihmisiä ulkona kuin sisällä.

KUVIA: http://picasaweb.google.com/milla.tulonen/PubMeetingAndTourOfPadova

3 comments:

Henry Söderlund said...

Ahaa!
Voin vakoilla italia-kavereita siis feissarissa! :)

Loistavaa kun oikeilla nimillä ihmiset esiintyy siellä niin löytyykin niitä tuttuja. :)

Anonymous said...

Voi vitsi että kuulostaa kivalta. Mä haluan kans takasin vaihtoon :)

Onneks mun oma vaihtari tulee kohta
suomeen... :) Jos vaan mulla keväällä on aikaa/rahaa niin tuun sua kattoo! :) Take care!

-Tarjuli

Milla said...

Henry, hehe... sinne vaan. Pistin sinne kuviakin matkoilta :) Ja oon ehdottomasti samaa mieltà, et feissari on pitkààn aikaan tosi super juttu. Kerrankin oikeilla nimillà ja voi oikeesti lòytàà tuttuja!

Tarja, Tuu oikeesti! Pari juttua mità haluisin ehdottomasti nàyttàà sulle :) Kuhan saan netin, ni jutellaan enempi!